ساختمان

پیمانکار اسکلت فلزی ( خدمات اجرای اسکلت فلزی توسط شرکتی معتبر)

ساخت اسکلت فلزی

در صورت نیاز به کمک پیمانکار اسکلت فلزی، به جای خوبی رسیده اید. فورسمنت که نامش در لیست شرکت های ساخت اسکلت فلزی تهران است، برای شمایی که به قول معروف هم خدا رو میخواهید هم خرما بهترین گزینه است. هم خدمات باکیفیت و هم قیمت های منصفانه از ویژگی های ماست. اسکلت فلزی جزو رایج ترین نوع سازه است که بین پیمانکاران ساختمان بسیار موردتوجه قرار گرفته. در صورتی که برای ساخت اسکلت فلزی به کمک یک تیم حرفه ای و کاربلد نیاز نیاز دارید، همین حالا درخواست خودتان را از طریق تماس اعلام کنید. شماره دفتر مرکزی شرکت ساختمانی فورسمنت:

 

شرکت اسکلت فلزی  چه خدماتی ارائه میدهد؟

پیمانکار اسکلت فلزی یک شرکت یا فرد حقوقی است که در زمینه ساخت و نصب سازه‌های فلزی، به خصوص اسکلت‌های فولادی ساختمان‌ها، فعالیت می‌کند. سازه های فلزی  سالیان است که از سوی پیمانکار و مهندسین عمران انتخاب میشود چرا که واقعا استحکام زیادی دارد و برای هر نوع کاربری ساختمان و هر پروژه ساخت و سازی کاربرد دارد.   پیمانکاران اسکلت فلزی مسئول اجرای پروژه‌های ساختمانی با استفاده از سازه‌های فولادی، از جمله استفاده از بسترهای فولادی برای ساختمان‌ها، پل‌ها، سوله‌ها و سازه‌های صنعتی هستند.

 

فعالیت‌های یک پیمانکار اسکلت فلزی شامل موارد زیر است:

طراحی + محاسبات اسکلت فلزی:

پیمانکار اسکلت فلزی مسئول محاسبه و طراحی سازه‌ های فلزی است. البته ممکن است خودش در نقشه کشی و ترسیم تبحری نداشته باشد اما باید به هم تیمش یعنی مهندس سازه و نقشه کش بسپارد ولی در نهایت او مسئول تهیه طرح و نقشه سازه فولادی است. این وظیفه شامل تحلیل و طراحی سازه، انتخاب مواد مناسب، محاسبه بارها و باربری، و تهیه نقشه‌های فنی می‌شود.


2. تولید و ساخت اسکلت های فولادی با کمک جدیدترین تجهیزات و ابزارهای حرفه ای:

پیمانکار اسکلت فلزی می‌تواند مسئول تولید و ساخت قطعات سازه باشد. این شامل برش، خم‌کاری، جوشکاری و تهیه و اجرای اجزای سازه فلزی می‌شود. پیمانکاری ساخت اسکلت فلزی؛ کاری است که نیاز به یک تیم دارد. این تیم باید نسبت به ساخت و اسکلت بندی فلولادی، طبق استانداردها و مقررات ملی ساختمان پیش رود.

 

پیمانکار اسکلت فلزی


3. نصب و اجرا اسکلت فلزی:

پیمانکار اسکلت فلزی مسئول نصب و اجرای سازه‌های فلزی در محل ساختمان است. این شامل حمل و نصب قطعات سازه فلزی، اتصالات، جوشکاری و تعیین موقعیت و محل قرارگیری اجزای سازه می‌شود. نظارت کامل بر تمامی مراحل اجرای سازه بر عهده پیمانکار اسکلت فولادی است. 


 

4. کنترل کیفیت سازه + مدیریت پروژه ساخت اسکلت فلزی:

پیمانکار اسکلت بندی فلزی باید به کنترل کیفیت قطعات و اجزای سازه فلزی توجه کند.کلیه امور مربوط به بازرسی و آزمون مواد و اجزا، رعایت استانداردها و مقررات مربوطه و انجام آزمون‌ها و تست سازه بر دوش پیمانکار سازه فولادی است.  به طور کلی پیمانکار اسکلت فولادی مسئولیت مدیریت پروژه را بر عهده داشته باشد. این شامل برنامه‌ریزی، کنترل هزینه‌ها، مدیریت زمان، هماهنگی با سایر پیمانکاران و ارائه گزارش‌های پیشرفت پروژه است. پیمانکاری اسکلت بندی باید طبق مقررات ملی ساختمان پیش رود.

 

نام فورسمنت که در لیست شرکت های ساخت اسکلت فلزی تهران دیده میشود، برای شمایی که به دنبال حرفه ای هستید بهترین گزینه است. برای درخواست به شماره  ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

 

ویژگی های حرفه ای ترین پیمانکار و مهندس اجرا اسکلت فلزی

1. تجربه و تخصص مهندس ساخت سازه فلزی:

 بررسی تجربه و تخصص پیمانکار در زمینه اسکلت فلزی بسیار مهم است. تجربه در هر زمینه ای مانند طلا میماند. ارزش کسی که سال ها تجربه کاری دارد در برابر کسی که فقط دوره های تئوری گذرانده خیلی خیلی بیشتر است. هر یک سال تجربه در زمینه ساختمان سازی، مانند ده سال مطالعه و پژوهش در این زمینه است. در اینجا لازم است بدانید که فورسمنت تجربه ای بیش از 30 سال دارد و به قول معروف کارکُشته شده است. 🙂 از قدیم که گفته اند آنچه عیان است چه حاجت به بیان است. اگر سری به پروژه های انجام شده ما بزنید خودتان همه چیز متوجه خواهید شد. میزان تجربه در زمینه ساخت و نصب اسکلت فلزی، و مهارت‌های فنی و مهندسی اعضا تیم فورسمنت می‌تواند به شما کمک کند تا پروژه ساختمان سازی شما به بهترین شکل ممکن جلو رود.

پیمانکار اسکلت فلزی و فولادی

2.  داشتن مجوزها و استانداردها:

 پیمانکار سازه فلزی باید دارای مجوزها و مجوزهای لازم برای انجام فعالیت‌های ساختمانی است. یکی از بهترین و معتبرترین مجوزها، پروانه اشتغال نظام مهندسی است که خوشبختانه اعضای تیم فورسمنت همگی دارای این پروانه هستند.

لیست خدمات فورسمنت در کنار ساخت سازه فلزی:

به پیمانکار ساختمانی پیشنهاد میشود که نشریه 3411 را برای آشنایی با شرایط عمومی پیمان دانلود کنند.

 شرایط قرارداد پیمانکاری ساخت اسکلت فلزی و فولادی:

بررسی شرایط قرارداد با پیمانکار اسکلت فلزی بسیار مهم است. این شامل قیمت، زمانبندی، شرایط پرداخت، وظایف و تعهدات هر طرف در قرارداد است. اطمینان حاصل کنید که شرایط قرارداد با نیازها و توقعات شما سازگاری دارد و همه جزئیات مهم به طور کامل در قرارداد مشخص شده است. قراردادی که بین ما و شما جهت پیمانکاری اسکلت فلزی بسته میشود، شفاف و کاملا قانونی است. اکنون برای درخواست خدمات، با ما به شماره   ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱ تماس بگیرید.  فورسمنت با ارزیابی مالی جهت تأمین منابع مورد نیاز برای پروژه، ارزیابی ریسک‌های مالی و قابلیت پرداخت به موقع هزینه‌های پروژه، جلو میرود و دقیقا طبق جدیدترین استانداردها + مقررات ملی ساختمان نیز عمل میکند.

مراحل ساخت اسکلت فلزی به طور کلی شامل چندین مرحله است. لازم به ذکر است که مراحل ساخت اسکلت فلزی ممکن است در پروژه‌های مختلف متفاوت باشد و به عوامل مانند اندازه و پیچیدگی ساختمان، نوع کاربری ساختمان، نوع مواد مورد استفاده و استانداردهای ملی و بین‌المللی وابسته باشد. همچنین، در برخی موارد ممکن است مراحلی مانند آزمایش‌های مکانیکی، پوشش‌دهی محافظتی و آزمون‌های غیرمخرب نیز به مراحل ساخت اضافه شوند. بنابراین، در هر پروژه خاص، بهتر است با مهندسان و متخصصان فورسمنت مشورت کنید تا   همه چیز طبق اصولش پیش رود. بعد از ساخت سازه فلزی؛ نوبت به ساختمان سازی، نازک کاری، اتصالات، نصب پنجره ها، طراحی و اجرای تاسیسات مکانیکی، اجرای تاسیسات برق و… است. اکنون برای درخواست خدمات ساخت اسکلت فلزی با شماره  ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین میتوانید فقط مشاوره دریافت کنید و در مورد خرید مصالح، محاسبات و… راهنمایی شوید.

 

 

 

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *