ساختمان

شرکت مشاور تاسیسات (مشاوره تاسیسات مکانیکی و مشاوره برق)

مشاوره تاسیسات

فورسمنت به عنوان مشاور تاسیسات، شما را در خصوص هر یک از امور تاسیسات الکتریکی و مکانیکی، راهنمایی میکند. قطعا برای انجام امور تاسیساتی، نیاز به مشاوره است، آن هم دریافت مشاوره از یک کارشناسان و مهندسین مشاور مجرب و کاربلد. در صورتی که به دنبال شرکت های مهندسین مشاور تاسیسات میگردید و در انتخاب بهترین آن، حساسیت زیادی دارید، ما میتوانیم گزینه هوشمندانه ای برای شما باشیم. شرکت ساختمانی فورسمنت، مشاور تاسیسات مکانیکی و برق، از ابتدا مسیر تا انتها پروژه ها همراه شماست.

 

مهندس مشاور تاسیسات چه کسی است و چه وظیفه ای دارد؟

مشاوره تاسیسات به معنای ارائه راهنمایی و مشاوره فنی در زمینه طراحی، نصب، بهره‌برداری و نگهداری سیستم‌های تاسیساتی مانند سیستم‌های برق، گرمایش، سرمایش، تهویه مطبوع، آب و فاضلاب و سایر امور مرتبط با تاسیسات ساختمان است. شرکت فورسمنت، با ارائه راهنمایی و مشاوره‌های هوشمندانه به شما کمک میکند که در هر مرحله برای هر کاری، تصمیم درستی بگیرید. مشاوره ما به طوری است که متناسب با میزان بودجه و نقدینگی تان، راهکار میدهیم و مسیرتان رو شفاف میکنیم.

متخصصان مشاوره تاسیسات معمولاً مهندسان متخصص در زمینه‌های مختلف مثل برق، مکانیک، مکانیک سیالات، سازه، انرژی و محیط زیست هستند. آنها با استفاده از دانش و تجربه خود، مشتریان را در انتخاب و اجرای بهترین سیستم‌های تاسیساتی برای نیازهای خاص خود راهنمایی می‌کنند. برای دریافت مشاوره از مهندسین فورسمنت با برای ارتباط، با شماره ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱ تماس بگیرید. 

مشاور تاسیسات

 

مشاوره تاسیسات می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

1. مشاوره جهت طراحی سیستم‌های تاسیسات مکانیکی و برق از جمله ارائه راهنمایی های لازم در خصوص طراحی سیستم‌های الکتریکی، سرمایشی، گرمایشی، تهویه مطبوع و سایر سیستم‌های مرتبط با ساختمان است.

2. مشاوره جهت تهیه مستندات فنی، نقشه‌ها و مشخصات فنی مورد نیاز برای اجرای سیستم‌های تاسیساتی.

3. ارائه مشاوره جهت انتخاب تجهیزات مناسب برای سیستم‌های تاسیساتی، از جمله ماشین‌آلات، تجهیزات الکتریکی و سیستم‌های کنترل.

4. مشاوره جهت درجه بندی کیفیت پروژه، نظارت و بررسی اجرای صحیح سیستم‌های تاسیساتی در طول فرآیند ساخت و ساز.

5. ارائه راهنمایی های هوشمندانه برای بهینه‌سازی انرژی  و کاهش هزینه‌های عملیاتی سیستم‌های تاسیساتی.

اگر به مشاوره تاسیسات برق و مشاوره تاسیسات برق الکتریکی نیاز دارید، بهترین راه برای شروع این است که با مشاوران متخصص فورسمنت در این زمینه تماس بگیرید و نیازهای خاص خود را با آنها در میان بگذارید. برای ارتباط، با شماره ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱ تماس بگیرید. 

خدمات مرتبط: خدمات نظارت بر تاسیسات برق

 

«خشت اول گر نهد معمار کج، تا ثریا میرود دیوار کج» مثالی برای ضرورت دریافت مشاوره تاسیسات

طبق ضرب المثل، خشت اول گر نهد معمار کج، تا ثریا میرود دیوار کج، اگر در زمان شروع هر کاری، همان ابتدا مسیر، روشی اشتباه در پیش گرفتیم و از شخص نامرتبط، بی‌تجربه مشاوره شدیم، قطعا تا ثریا پروژه هایمان با عیب و نقص جلو خواهد رفت و در نهایت به بن بست خواهیم رسید. زمانی که پروژه به مشکل برمیخورد چیزی جز خسارت مالی و زمانی برایمان ندارد. پس لازم است که در همان ابتدا برای انجام امور تاسیساتی، از یک شرکت مشاور تاسیسات، راهنمایی دریافت کنید.

 

مشاوره تاسیسات

خدمات مرتبط: خدمات پیمانکاری تاسیسات

 

انواع شرکت های مهندسین مشاور

انواع شرکت های مهندسین مشاور در تهران و سایر شهرها زیاد شده اند اما، اینکه کدام بهترین، باتجربه ترین، بادانش ترین و کاربلدترین هستند، نیاز به دقت دارد. اما صادقانه و بدون هیچ اغراقی عرض کنیم که ما به عنوان یکی از بهترین شرکت های مشاور تاسیسات مکانیکی و برق، قطعا انتخاب درستی برای شما خواهیم بود. ما طبق مقررات ملی ساختمان، استانداردهای ملی و جهانی و فناوری های جدید خدمات تاسیسات مکانیکی و مشاوره را ارائه میدهیم.

کسی که میخواهد در زمینه اجرای تاسیسات پروژه شما را کنترل و مدیریت کند و مشاوره بدهد، باید اشراف کاملی روی تمامی بخش های تاسیساتی از جمله، تاسیسات گرمایشی، سرمایشی، بهداشتی، آب و فاضلاب، اطفا حریق، کانال کشی، عایق کاری، لوله کشی و تاسیسات برق داشته باشد.

در صورت نیاز به مشاور تاسیسات صنعتی، مشاور تاسیسات برق، مشاور تاسیسات مکانیکی و دریافت دیگر خدمات از جمله پیمانکاری ساختمان، با ما تماس بگیرید. مشاور تاسیسات صنعتی کسی است که برای طراحی سیستم‌های تاسیسات صنعتی از جمله سیستم های تهویه، آبرسانی، برق، اطفا حریق، لوله کشی و… به شما مشاوره میدهد. از آنجایی که زیرساخت و بنای درست یک محیط صنعتی، شرط اول برای راه اندازی یک کارخانه، محیط کارگاهی و صنعتی است، لذا برای دریافت مشاور تاسیسات صنعتی نیاز است که به سراغ مهندسین کارکُشته مانند اعضای تیم مهندسی فورسمنت بروید. مشاوران تاسیسات صنعتی با توجه به تخصص خود، می‌توانند در صنایع مختلفی مانند صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، خودروسازی، فولاد، معدن، الکترونیک و غیره به شما کمک کنند.

 

شرکت مشاور تاسیسات، از ابتدا تا انتها پروژه همراه شماست

از مهم ترین وظایف مهندس مشاور تاسیسات، ارائه راهنمایی فنی به مشتریان در زمینه سیستم‌های تاسیساتی، انتخاب تجهیزات مناسب، اجرای صحیح پروژه و نگهداری سیستم‌ها. از یک مهندس حرفه ای مشاوره دریافت کنید تا پروژه به موفقیت برسد. البته شما علاوه بر مشاوره، میتوانید از فورسمنت درخواست خدمات طراحی، نظارت و اجرای تاسیسات نیز بدهید. در هر صورت و در همه وضعیت، فورسمنت در کنار شماست.

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *