ساختمان, مطالب

شرکت تاسیسات مکانیکی – صفر تا صد تاسیسات مکانیکی را به ما بسپارید

درخواست خدمات تاسیسات مکانیکی از فورسمنت

تاسیسات مکانیکی قلب تپنده ساختمان است. برای اجرای امور مکانیک ساختمان، باید کارها را بر دوش تیمی زبردست، باتجربه و کاربلد سپرد. تیمی که بسته به نیاز و فاکتورهای رفاهی و استانداردهای ملی و جهانی خدمات تاسیسات مکانیکی را انجام دهد. ما به عنوان شرکت تاسیسات مکانیکی به شما کمک میکنیم که بدون هیچ نقصی و در لِوِل بالایی تمامی پروژه های مکانیک ساختمان را انجام دهیم. کافیست لب تر کنید تا برترین مهندسین و کارشناسان تاسیسات مکانیک را برای شما به کار بگیریم.

 

صفر تا صد تاسیسات مکانیکی را بر دوش فورسمنت بگذارید

امور تاسیسات مکانیکی ساختمان، واقعا تخصصی است و نیاز به افراد زبردست و با دانش داد. برای اینکه خیال خود را بابت اینکه پروژه ها دقیقا مطابق با معیارها پیش برود راحت کنید، صفر تا صد تاسیسات مکانیکی را به فورسمنت بسپارید. پیمانکاران ساختمان برای راحتی کار خود و سرعت بخشیدن به فرایند پروژه ها، از چندین پیمانکار تاسیسات و شرکت تاسیسات مکانیکی و شرکت تاسیسات برق ساختمان بهره میبرند. در صورتی که شما هم جزو مهندسین عمران، پیمانکار ساختمان، صاحب ملک، مهندس ناظر و… هستید و میخواهید صفر تا صد تاسیسات مکانیکی را به تیمی حرفه ای بسپارید، با هستیم.

 

شرکت تاسیسات مکانیکی

 

همانطور که میدانید تاسیسات مکانیکی به مجموعه‌ای از سیستم‌ها و تجهیزات مکانیکی در یک ساختمان یا ایستگاه صنعتی اطلاق می‌شود. این تاسیسات برای ارائه خدماتی مانند تهویه هوا، تصفیه هوا، گرمایش، سرمایش، تأمین آب، بهداشت و بهینه‌سازی انرژی و… در انواع ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی و صنایع استفاده می‌شوند. تاسیسات مکانیکی شامل انواع سیستم‌ها و تجهیزاتی می‌شود که برای فراهم کردن شرایط زندگی و کارآیی بهینه در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. به جرات میتوانیم بگوییم که اگر  تاسیسات مکانیکی انجام نشود، عملا محیط برای زندگی نامناسب و غیر قابل تحمل میشود. از جمله خدمات شرکت تاسیسات مکانیکی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.


خدمات شرکت تاسیسات مکانیکی ساختمان

1. تاسیسات سیستم تهویه مطبوع از مهم ترین خدمات شرکت تاسیسات مکانیکی:

از مهم ترین خدمات شرکت تاسیسات مکانیکی، طراحی، مشاوره و اجرا تاسیسات تهویه مطبوع، این سیستم شامل تهویه مطبوع، گرمایش، سرمایش و تهویه مکانیکی است. از طریق این سیستم، هوای داخل ساختمان تمیز می‌شود و در دماها و رطوبت‌های مطلوب حفظ می‌شود. برای مثال بیمارستان‌ها، درمانگاه، محیط های تجاری، مسکونی و … باید دارای تاسیسات تهویه هوا داشته باشند تا امکان حضور و کار در محیط فراهم شود.  شرکت تاسیسات فورسمنت؛ آماده ارائه خدمات طراحی، اجرا و نظارت تاسیسات مکانیکی است.

 

شرکت تاسیسات مکانیکی


2. تاسیسات سیستم گرمایش:

این سیستم برای ارائه گرما به ساختمان استفاده می‌شود. از جمله روش‌های معمول گرمایش، سیستم‌های پکیج (Package)، رادیاتورها، اجاق‌گازها و سیستم‌های تهویه مطبوع با استفاده از حرارت خنک کننده (چیلر) است. اینکه چه نوع سیستمی برای مکانیک ساختمان شما انتخاب شود به بودجه، نوع ساختمان و نوع کاربری و پروژه بستگی دارد. برای مثال سیستم های پکیج برای تاسیسات مکانیکی منازل بهترین گزینه است اما چیلر برای کارخانه ها؛ مراکز تجاری و بزرگ انتخاب بهتری است.


3. تاسیسات سیستم سرمایش:

این سیستم برای خنک کردن هوا و ایجاد شرایط سرمایشی در ساختمان استفاده می‌شود. از جمله روش‌های معمول سرمایش، سیستم‌های تهویه مطبوع با استفاده از کمپرسورهای هوا (AC) و چیلرها است.

4. تاسیسات سیستم تأمین آب از خدمات حیاتی تاسیسات مکانیکی:

این سیستم شامل تجهیزاتی است که آب سرد و گرم را در ساختمان تأمین می‌کند. این شامل لوله‌کشی، مخازن آب، پمپ‌ها و تجهیزات تصفیه آب است. برای طراحی؛ اجرا و نصب تاسیسات مکانیکی باید از بهترین تجهیزات؛ ابزارها، نرم افزارهای محاسباتی و… استفاده کرد.

 

خدمات شرکت تاسیسات مکانیکی

5.تاسیسات سیستم بهداشتی:

این سیستم شامل تأمین آب و فاضلاب در ساختمان است. آن شامل سیستم‌های لوله کشی، سیستم‌های بهداشتی، تجهیزات حمام و دستشویی است. کلیه امور خدمات تاسیسات مکانیکی از جمله تاسیسات بهداشتی باید دقیقا طبق مقررات ملی ساختمان انجام شود.

6. تاسیسات سیستم انتقال و تصفیه هوا:

این سیستم شامل تجهیزاتی است که برای انتقال هوا در ساختمان و تهویه هوای مناسب استفاده می‌شود. این شامل لوله‌کشی هوا، فن‌ها، مبدل‌های حرارتی و مخازن هوا است. این تاسیسات بیشتر برای ساختمان های درمانی، بهداشتی و صنعتی اجرا میشود.

هدف اهدف اصلی تاسیسات مکانیکی، فراهم کردن شرایط مناسب زندگی و کار در ساختمان‌ها و صنایع است. این سیستم‌ها بهبود کیفیت هوای داخلی، ارائه راحتی حرارتی و سرمایشی، تأمین منابع آب و بهداشتی، و افزایش بهره‌وری انرژی در ساختمان‌ها را هدف دارند. تاسیسات مکانیکی در طراحی، نصب، عیب‌یابی و نگهداری این سیستم‌ها مشغولند.

 

صفر تا صد تاسیسات مکانیکی  را دست اهلش بسپارید

تیم مهندسی فورسمنت برای انجام انواع تاسیسات مکانیکی، آماده باش است. چیزی که زیاد است مهندس است اما همه به دنبال مهندسانی کاربلد و حرفه ای هستند. ما با کنکاشی که در این سال ها داشتیم تواسنته ایم تیمی متشکل از مجرب ترین مهندسین تهران گرد هم آوریم. برای درخواست خدمات میتوانید همین اکنون با شماره  ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

 


خدمات شرکت تاسیسات مکانیکی شامل چه بخش هایی است؟

خدمات شرکت تاسیسات مکانیکی شامل مجموعه‌ای از کارها و فعالیت‌هایی است که به طور عمده با سیستم‌ها و تجهیزات مکانیکی در یک ساختمان مرتبط است. خدمات شرکت ساختمانی فورسمنت، بعد از ارائه مشاوره تاسیسات انجام میشود. این کارها عبارتند از:

1. محاسبات و طراحی تاسیسات مکانیک ساختمان:

این مرحله شامل بررسی نیازها و اهداف ساختمان و طراحی سیستم‌های مکانیکی برای تأمین این نیازها است. این شامل تعیین نیازهای گرمایشی، سرمایشی، تهویه، آب و فاضلاب، انتقال هوا و سیستم‌های مکانیکی دیگر است.

 

2. نصب تاسیسات مکانیکی:

این فعالیت‌ها شامل نصب و راه‌اندازی تجهیزات مکانیکی در ساختمان است. این شامل نصب لوله‌کشی، دستگاه‌های تهویه مطبوع، سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، سیستم‌های بهداشتی و سایر تجهیزات مکانیکی است. همچنین، نگهداری و تعمیرات دوره‌ای و پیشگیرانه از تجهیزات نیز از طریق تاسیسات مکانیکی انجام می‌شود.

 

3. راه‌اندازی و بهره‌برداری تاسیسات مکانیکی:

پس از نصب و راه‌اندازی تجهیزات، فرآیند راه‌اندازی و آزمایش واحدهای مکانیکی صورت می‌گیرد. در این مرحله، تنظیمات و کنترل‌های لازم برای عملکرد صحیح سیستم‌های مکانیکی به همراه آزمایش‌های عملی انجام می‌شود. سپس سیستم‌ها برای بهره‌برداری در دسترس قرار می‌گیرند.

 

4. عیب‌یابی و تعمیرات از مهم ترین خدمات شرکت تاسیسات مکانیکی:

در طول عمر مفید سیستم‌های مکانیکی، ممکن است عیب و خرابی‌ها رخ دهد. تاسیسات مکانیکی مسئول عیب‌یابی و تعمیرات این سیستم‌ها است. این شامل تشخیص و رفع خطاها و عیب‌ها، تعمیر و تعویض قطعات و تجهیزات معیوب و انجام تعمیرات منظم و نگهداری پیشگیرانه است.

 

شرکت تاسیسات مکانیکی

5. بهینه‌سازی انرژی از مهم ترین فاکتورها در خدمات تاسیسات مکانیک ساختمان:

تاسیسات مکانیکی مسئول بهینه‌سازی استفاده از انرژی در ساختمان است. این شامل استفاده از تجهیزات کارآمد و مدیریت مصرف انرژی، استفاده از سیستم‌های تأمین انرژی مستدام و انجام اقداماتی برای کاهش ضایعات انرژی است. برای انجام امور بهینه سازی انرژی ساختمان، پیمانکار برق و پیمانکار مکانیک باید طبق مبحث 19  مقررات ملی ساختمان عمل کنند. تمامی مراحل تاسیسات دقیقا طبق استانداردهای ملی باید صورت بگیرید در غیر این صورت قطعا مهندس ناظر در آخر پروژه، برای دریافت مجوز، پروژه را تایید نمیکند.

درخواست خدمات از شرکت تاسیسات مکانیکی

برای درخواست خدمات از شرکت تاسیسات مکانیکی با شماره تماس  ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱ بگیرید. تیم مهندسی و شرکت ساختمانی  فورسمنت آماده باش است برای ارائه خدماتی درجه یک، باکیفیت، استاندارد و حرفه ای. از قدیم گفته اند آنچه عیان است چه حاجت به بیان است. اگر شما نگاهی به سابقه کار ما بیندازید متوجه حرفه ای بودن تیممان میشوید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *