ساختمان

خدمات تهاتر ساختمانی – آیا تهاتر در ساخت و ساز کار درستی است؟

تهاتر ساختمان

تهاتر ساختمانی یعنی معاوضه، مبادله و انجام معاملات کالا، ملک یا خدمات با امور ساختمانی است. برای مثال زمانی که پیمانکاران ساختمان برای ادامه روند پروژه ساخت و ساز دچار کمبود بودجه میشوند فکرشان به سمت تهاتر در ساختمان سازی میرود. یعنی اینکه واحد ساخته شده یا در حال ساختن را در ازای دریافت مصالح، خدمات، تجهیزات، نیروهای انسانی و… واگذار میکنند. تهاتر ساخت و ساز کاری رایج بین شرکت های پیمانکاری ساختمان است. اگر قصد انجام  معاوضه و تهاتر در ساختمان سازی دارید، اگر در هر مرحله از ساخت و ساز به بن بست رسیده اید و نیاز به انجام معامله تحت عنوان تهاتر ساخت و ساز دارید، روی کمک فورسمنت حساب کنید.

 

تهاتر در ساختمان سازی کاری یعنی چه؟

مبادله کالا یا خدمات در صنعت ساخت و ساز به تهاتر ساختمانی نیز اشاره می‌کند. در واقع، پیش می آید که پیمانکار در طول انجام پروژه با کمبود بودجه برای خرید مصالح، کرایه تجهیزات، ماشین آلات، خرید در، پنجره و… مواجه میشود که برای عدم توقف پروژه مجبور به انجام تهاتر ساختمانی میشود.

انواع تهاتر در ساختمان سازی همیشه امری بدیهی و رایج است و از قدیم مرسوم بوده و امروزه هم کاری غیرقانونی نیست. در هر کشوری تهاتر  در هر حوزه ای انجام میشود. برای مثال تهاتر طلا با بیت کوین، تهاتر طلا با ملک، تهاتر طلا با خدمات،  تهاتر در ساخت و ساز با کالا یا خدمات نیز انجام میپذیرد. برای مثال عرف است که موارد زیر انجام شود.

  • تهاتر ساخت و ساز با خودرو
  • تهاتر مصالح ساختمانی
  • تهاتر پروژه های عمرانی با مواد غذایی
  • تهاتردر  ساختمان سازی با کالا
  • تهاتر ساختمان با ساختمان-ملک- واحد و…

 

درخواست تهاتر از شرکت فورسمنت

درخواست تهاتر از شرکت فورسمنت

سایت فورسمنت به عنوان سایت تهاتر ساختمانی، کار شما را راحت کرده است. برای اینکع از پروژه عقب نمانید و رضایت کارفرما را جلب کنید، روی کمک ما حساب کنید. نام فورسمنت که در لیست شرکت های تهاتر قرار گرفته بهترین گزینه برای شماست. 

 

تهاتر در ساختمان سازی کاری قانونی است؟

در فرآیند ساخت و ساز بسیار رخ میدهد که مالکان به دلیل افزایش تورم، محاسبات اشتباه در متره و برآورد، عدم رجوع به شاخص تعدیل و فهرست بها در سال جدید، دچار کمبود نقدینگی میشود که در این حالت هوشمندانه تری کار انجام تهاتر است. تهاتر ساختمانی کار غیراصولی نیست و برای پیمانکارانی که به مشکل تامین مصالح، تجهیزات و نیروهای انسانی برخورده اند، کاملا هوشمندانه است.  اگر شما هم جزو این پیمانکاران هستید، برای انجام تهاتر ساخت و ساز تماس بگیرید. تهاتر تجهیزات تاسیساتی، تهاتر مصالح، تهاتر در و پنجره، تهاتر چوب، تهاتر اجاره ماشین آلات، با واحد و ملک با شرکت ساختمانی فورسمنت امکان پذیر است.

 

تهاتر یا معاوضه در ملک چه زمانی هوشمندانه نیست؟

معاوضه ملک و تهاتر در شرایط رکودی بازار مسکن برای پیمانکاران گزینه ای هوشمنانه به شمار می آید، اما زمانی که شرایط کشور نامساعد و نرخ تورم مدام در حال تغییر است، نیاز است تا برای انجام تهاتر از یک کارشناسان مشورت گرفته شود. ممکن است در یک شرایط، انجام تهاتر، یک کار کاملا ریسکی باشد و پیمانکار دچار ضرر شود. اما در هر حالت خوبی تهاتر در هر مقطع زمانی منجر به انجام ادامه روند پروژه های عمرانی میشود و پیمانکار از نگرانی و استرس نجات پیدا میکند. در صورتی که شما برای معاوضه ملک یا تهاتر نیاز به کمک یا مشاوره دارید با شماره ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

 

تهاتر خدمات عمرانی، دفتر فنی و ساختمان سازی

از رایج ترین نوع تهاتر در صنعت ساختمان، معاوضه ملک با مصالح است. اما پیش می آید که پیمانکار در همان شروع یا اواسط یا پایان پروژه با کمبود نقدینگی مواجه شده و درخواست خدمات مهندسی مانند نقشه کشی، نظارت ساختمان، نظارت بر تاسیسات برق یا مکانیک، صورت وضعیت نویسی و… میکند.

 

تهاتر خدمات عمرانی، دفتر فنی و ساختمان سازی

 

با انجام تهاتر از موقعیت کاری خود محافظت کنید و از توقف پروژه جلوگیری کنید.

در اینجا جا دارد بگوییم که شما به عنوان مهندس اجرا، مجری پروژه و پیمانکار، بدون نیاز به پرداخت نقدی، امکان انجام انواع تهاتر تحت عنوان دریافت خدمات مهندسی و همچنین اجرای کامل یا بخشی از ساختمان، تهیه تجهیزات و مصالح، تامین نیروی انسانی و… با  شرایط مناسب و همراه با پیگیری کلیه مراحل اداری توسط تیم مهندسی فورسمنت را دارید. با انجام تهاتر از موقعیت کاری خود محافظت کنید و از توقف پروژه جلوگیری کنید.

 

عدم انجام تهاتر و گذاشتن پروژه به حال خود، قطعاد عواقب بیشتری دارد. ممکن است طی چند ماه تعرفه خدمات، ملک و دستمزدها تورم زیادی داشته باشد و شما بمانید یک پروژه نیمه تمام. پروژه ای که نه تنها به شما در ارتقا شغلی کمک نکرده بلکه باعث پایین آمدن اعتبار و وجه کاری شما شده است. اکنون برای اطلاع دقیق از شرایط تهاتر در ساختمان سازی با ما به شماره ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱  تماس بگیرید. تهاتر ساختمان سازی هوشمندانه است اما باید با یک تیم حرفه ای و معتمد صورت بگیرد.


 

انواع تهاتر در پروژه های عمرانی که از سوی فورسمنت امکان پذیر است

  • تهاتر امور ساختمان سازی در هر فرایند از جمله گودبرداری، اجرای فونداسیون، اسکلت بندی، ساخت سازه، نازک کاری و….
  • تهاتر نقشه کشی، تهاتر طراحی دکوراسیون داخلی، تهاتر معماری و…
  • تهاتر طراحی تاسیسات برق، تهاتر اجرا و نظارت امور برق ساختمان
  • تهاتر طراحی ، اجرا و نظارت تاسیسات مکانیکی ساختمان
  • تهاتر انجام امور مربوط به تعدیل و لایحه تاخیرات
  • تهاترمربوط به صورت وضعیت نویسی
  • تهاتر مصالح ساختمانی

سخن آخر در مورد تهاتر

تهاتر ساخت و ساز کاری رایج بین شرکت های پیمانکاری ساختمان است. اگر قصد انجام  معاوضه و تهاتر در ساختمان سازی دارید، اگر در هر مرحله از ساخت و ساز به بن بست رسیده اید و نیاز به انجام معامله تحت عنوان تهاتر ساخت و ساز دارید، روی کمک فورسمنت حساب کنید. تهاتر و معاوضه هم مانند هر معامله ای دیگری که در دنیا انجام میشود، محدودیت‌ها و مزیت های خاص خودش را دارد که شناختن این موارد می تواند به شما کمک کند تا هوشمندانه معاملات تهاتر را انجام دهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *