ساختمان, مطالب

تهاتر مصالح ساختمانی ( تهاتر مصالح با ملک، خدمات، کالا و…)

تهاتر مصالح ساختمانی

شرکت فورسمنت، به عنوان شرکتی پیشتاز در عرصه امور ساختمانی و تاسیساتی، امکان تهاتر مصالح ساختمانی را با شرایط مطلوبی ایجاد کرده است. تهاتر مصالح ساختمانی با ملک، محصول، خدمات و... امکان‌پذیر است و شما میتوانید قبل از انجام تهاتر، از کارشناسان فورسمنت، مشاوره دریافت کنید و سپس هوشمندانه تصمیم بگیرید. برای درخواست تهاتر ساختمان، با شماره  ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱ تماس بگیرید. 

تهاتر مصالح و تجهیزات ساختمانی، کاری است که باید با  شرکت ساختمانی معتبر صورت بگیرد. شرکتی که تجربه قابل اتکایی داشته باشد، شرکتی مانند فورسمنت، که فعالیت مستمری در این حوزه دارد.

تهاتر مصالح ساختمان، از خدمات و امکانات فورسمنت

فورسمنت، گزینه ای هوشمندانه برای تهاتر مصالح

 

تهاتر مصالح ساختمانی چند سالی است که بین پیمانکاران، صاحبین ملک و شرکت های ساختمانی بسیار باب شده است. البته این شیوه در قدیم هم انجام میشده اما امروزه، از سوی شرکت های ساختمانی بیشتر به چشم آمده است. تهاتر مصالح که منظور همان تبادل و معامله مصالح با خدمات یا محصول، ملک و... است، کاری هوشمندانه است و باید کارشناسانه انجام شود. در تهاتر دیگر نیازی به جابجایی پول وجود ندارد.اگر شما قصد تهاتر مصالح ساختمانی با یک شرکت معتبر را دارید، میتوانید، روی اعتبار و کمک ما حساب کنید. امکان تهاتر مصالح ساختمانی و هرگونه تجهیزات نیز، با شرکت فورسمنت وجود دارد. ما به عنوان شرکت پیمانکاری در تهران امکان تهاتر را برای تمامی سرمایه داران، مالکین، صاحبین زمین و دیگر پیمانکاران در سراسر ایران فراهم کرده ایم.

تهاتر مصالح ساختمان با ملک

منظور از تهاتر مصالح چیست؟

 معاملات تهاتر مصالح نیز به معاملات پایاپایی گفته میشود که در آن مصالح با خدمات یا یک ملک و محصول، با ارزش برابر   معامله میگردند. در واقع تهاتر مصالح ساختمان یکی از موضوعات  داغ و هوشمندانه ای  که در حال حاضر تاثیر خوبی بر وضعیت اقتصادی ایران و جهان گذاشته و بسیار مورد توجه پیمانکاران و شرکت های ساختمانی و تولید کنندگان مصالح شده است. از یک سوی، شرکت های ساختمانی در صورت نیاز، میتوانند ملک یا خدماتی به تولید کنندگان مصالح بدهند و محصول دریافت کنند و از آن برای ساخت و ساز استفاده نمایند، از سویی دیگر  هم فروشندگان و تولید کنندگان مصالح میتوانند به شرکت های ساختمانی، درخواست تهاتر مصالح بدهند. این روش نوعی مشارکت در ساخت میشود

این اتفاق زمانی بیشتر رخ میدهد که پیمانکاران ساختمان دچار کمبود نقدینگی در صنعت ساخت و ساز میشوند و به جای پرداخت هزینه مصالح، خدمات ارائه میدهد یا ملک های خود را به تولیدکننده مصالح واگذار می کنند. در بیشتر مواقع، تهاتر ساختمانی با ملک رخ میدهد. پیمانکاران در ازای دریافت چند تن مصالح مختلف مانند سیمان، گچ، شیشه، بتن، آجر، کاشی و سرامیک و...، واحد، زمین، آپارتمان، خدمات خود را عرضه میکند. اگر در وسط پروژه ساخت و ساز هستید و با کمبود مصالح مواجه شدید و پول نقدینگی ندارید، میتوانید با ما مبادله هوشمندانه انجام بدید و پروژه خود را ادامه دهید.

مبادله مصالح ساختمانی با ملک به جای پول نقد

مبادله مصالح در ازای ملک به معنای تبادل مصالح ساختمانی با یک ملک است. در این حالت، صاحب ملک ممکن است تمایل داشته باشد مصالح ساختمانی را به جای پول نقد به عنوان قیمت ملک دریافت کند. به عبارت دیگر، به جای پرداخت نقدینگی، طرف خریدار مصالح ساختمانی را در ازای ملک ارائه می‌دهد.

این نوع مبادله معمولاً در صورتی رخ می‌دهد که طرف خریدار توانایی پرداخت نقدینگی کامل را نداشته باشد یا تمایل داشته باشد مصالح ساختمانی را به عنوان پرداخت جزئی ارائه کند. این نوع مبادله ممکن است در صورتی که طرف خریدار مصالح ساختمانی را به عنوان منبع درآمد یا استفاده شخصی خود می‌بیند، جذاب باشد.

مهم است که در این نوع مبادله، ارزش مصالح ساختمانی و ملک به درستی تعیین شود و هر دو طرف به توافقی منصفانه برسند. همچنین، ممکن است نیاز به مشاوره حقوقی یا حقوقی داشته باشید تا قوانین و مقررات مربوط به این نوع مبادله را در نظر بگیرید که در هر صورت، نیاز است با کارشناسان فورسمنت  به شماره ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱تماس بگیرید.

مشاوره رایگان برای تهاتر مصالح

با کارشناسان فورسمنت  به شماره ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱تماس بگیرید.

آیا تهاتر مصالح ساختمانی با ملک کاری هوشمندانه است؟

تهاتر مصالح با ملک بسیار باب شده است. در این نوع تهاتر یک یا چند واحد مسکونی به فردی که مصالح ساختمانی در اختیار صاحب ملک یا سازنده قرار می دهد ارائه میگردد. البته برای اینکه خیال هر دو طرف راحت شود، قیمت مصالح و واحد مسکونی کارشناسی میشود.  قیمت مصالح هم مانند ملک باید به روز حساب شود و در عقد قرارداد، تاریخ مبادله ذکر شود تا مشکلی  پیش نیاید.

 

تهاتر مصالح ساختمانی کاری هوشمندانه است، اما زمانی که پیمانکاران بوبدجه کافی برای تهیه مصالح ساختمانی ندارند. در واقع کارشناسان و اقتصادانان انجام تهاتر مصالح را  راه حلی  ایده آل برای پیمانکاران میدانند، چرا که به جای پرداخت پول، به اندازه مصالح، ملک معاوضه میکنند. در واقع ساختمان خود را با مصالح مورد نیاز مبادله مینمایند. در این حالت هیچ پول نقدینگی جا به جا نشده و همه چیز قانونی، مطلوب و موردتوافق طرفین انجام میشود.

آیا تهاتر مصالح ساختمانی با ملک و یا خدمات کاری قانونی است؟

بله، تهاتر مصالح ساختمانی با ملک و یا خدمات و هر محصولی که ارزشش با میزان مصالح برابر باشد، کاملا قانونی است. این بهترین روش برای جلوگیری از رکود اقتصادی یک شرکت است. ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا مصالحتان را با ملک یا خدمات معاوضه کنیم و هم شما سود ببرید و هم ما کاری هوشمندانه انجام بدهیم. تهاتر مصالح هم در پروژه های کوچک و هم بزرگ قابل اجراست و برای طرفین (عرضه کننده مصالح و ارائه دهنده خدمات یا ملک و کالا) سودآور است.

از مزیت های اصلی و مهم تهاتر مصالح و تجهیزات با ملک میتوان به این اشاره کرد  تهاتر راهکاری مناسب برای افزایش رونق اقتصادی و خروج از رکود است. که مصالح برای ساخت و ساز به راحتی تامین می‌شود و پروژه به دلیل مشکلات مالی به تاخیر نمی‌افتد و طرفین از معامله سود میبرند. مبادله مصالح ساختمان با ملک به معنای تبادل یا معاوضه‌ی مصالح ساختمانی با یک ملک است. در این نوع معامله، صاحب مصالح ساختمانی می‌تواند این مصالح را به جای پرداخت نقدی به صاحب ملک ارائه کند. در عوض، صاحب ملک می‌تواند از این مصالح برای ساخت یا تعمیر ساختمان خود استفاده کند. این نوع معامله ممکن است در صورتی که طرفین به توافق برسند و شرایط مناسبی وجود داشته باشد، مفید و مقرون به صرفه باشد. البته، در هر معامله‌ای می‌بایست قوانین و مقررات مربوطه را رعایت کرد و بهتر است قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، با مشاوران حقوقی یا متخصصان مربوطه مشورت کنید.

شرکت فورسمنت، به عنوان شرکتی پیشتاز در عرصه امور ساختمانی  و پیمانکاری تاسیسات، بهترین گزینه برای تهاتر مصالح ساختمانی است. برای انجام معامله ای هوشمندانه با ما تماس بگیرید.

تهاتر مصالح

نمونه قرارداد تهاتر ملک با مصالح

این حق منطقی شماست که قبل از انجام تهاتر مصالح ساختمانی، نمونه قرارداد نتهاتر ملک با مصالح را ببینید. درست است که در قرارداد تهاتر مصالح، هر دو طرف سود میکنند، اما یک سری قوانین و عرف باید رعایت شود. 

  تهاتر مصالح ساختمانی با واحد که بین مجریان ساختمان رایج است یک سری قوانین دارد. برای اینکه این کار را هوشمندانه انجام دهید، فورسمنت را انتخاب کنید. امکان تهاتر با مصالح در ازای دریافت واحدهایی از آپارتمان (با ارزش برابر توسط شرکت فورسمنت وجود دارد.  تهاتر مصالح را باید با شرکتی انجام دهید که اعتماد کامل به او دارید. چرا که ممکن است شما واحدهایی از ساختمان را پیش فروش کنید یا واحدهایی ساخته شده را به طرف معامله واگذار کنید، اما شرکت در تامین مصالح سرپیچی کند و با ارزش پایین تر مصالح تهیه کند و یا در تامین  ان دست دست کند. ولی صادقانه میگوییم که فورسمنت، امور تهاتر مصالح را با کمال اطمینان انجام میدهد. اگر قصد معامله و معاوضه مصالح با ملک را دارید با شماره تماس ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱ بگیرید. 

تهاتر ساختمانی یعنی معاوضه، مبادله و انجام معاملات کالا، ملک یا خدمات با امور ساختمانی است. برای مثال زمانی که پیمانکاران ساختمان برای ادامه روند پروژه ساخت و ساز دچار کمبود بودجه میشوند فکرشان به سمت تهاتر در ساختمان سازی میرود. یعنی اینکه واحد ساخته شده یا در حال ساختن را در ازای دریافت مصالح، خدمات، تجهیزات، نیروهای انسانی و... واگذار میکنند. تهاتر ساخت و ساز کاری رایج بین شرکت های پیمانکاری ساختمان است. اگر قصد انجام  معاوضه و تهاتر در ساختمان سازی دارید، اگر در هر مرحله از ساخت و ساز به بن بست رسیده اید و نیاز به انجام معامله تحت عنوان تهاتر ساخت و ساز دارید، روی کمک فورسمنت حساب کنید.

تهاتر ساختمانی

درخواست تهاتر از شرکت فورسمنت

سایت فورسمنت به عنوان سایت تهاتر ساختمانی، کار شما را راحت کرده است. برای اینکع از پروژه عقب نمانید و رضایت کارفرما را جلب کنید، روی کمک ما حساب کنید. نام فورسمنت که در لیست شرکت های تهاتر قرار گرفته بهترین گزینه برای شماست. 

 

تهاتر در ساختمان سازی کاری قانونی است؟

در فرآیند ساخت و ساز بسیار رخ میدهد که مالکان به دلیل افزایش تورم، محاسبات اشتباه در متره و برآورد، عدم رجوع به شاخص تعدیل و فهرست بها در سال جدید، دچار کمبود نقدینگی میشود که در این حالت هوشمندانه تری کار انجام تهاتر است. تهاتر ساختمانی کار غیراصولی نیست و برای پیمانکارانی که به مشکل تامین مصالح، تجهیزات و نیروهای انسانی برخورده اند، کاملا هوشمندانه است.  اگر شما هم جزو این پیمانکاران هستید، برای انجام تهاتر ساخت و ساز تماس بگیرید. تهاتر تجهیزات تاسیساتی، تهاتر مصالح، تهاتر در و پنجره، تهاتر چوب، تهاتر اجاره ماشین آلات، با واحد و ملک با شرکت ساختمانی فورسمنت امکان پذیر است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *