ساختمان

شرکت تاسیسات برق – طراحی و اجرا تاسیسات برق

شرکت مهندسی برق

از خدمات اصلی شرکت ساختمانی فورسمنت، طراحی و اجرا تاسیسات برق است. برای برقراری ارتباط با ما به عنوان، شرکت تاسیسات برق، میتوانید با شماره ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱  تماس بگیرید. یادتان باشد که طراحی و اجرای تاسیسات الکتریکی از تخصصی ترین کارهاست. حتی تمامی مهندسین برق توانایی اجرای تاسیسات الکتریکی را ندارند. کسی که مجری تاسیسات برق است باید مهارت و تجربه خیلی بالایی داشته باشد. حال اگر شما هم در انتخاب «شرکت مهندسی برق» حساسیت دارید و میخواهید هوشمندانه عمل کنید، فورسمنت انتخاب خوبی برای شماست.

خدمات شرکت مهندسی برق را از فورسمنت دریافت کنید

شرکت‌های اجرا تاسیسات برق از جمله فورسمنت، خدمات مختلفی را در زمینه نصب و راه‌اندازی سیستم‌های برقی ارائه می‌دهند. البته در کنار خدمات طراحی و اجرایی، خدمات مشاوره تاسیسات، کنترل و نظارت تاسیست برق نیز میتوانید بر دوش ما بگذارید.  در زیر به برخی از خدماتی که یک شرکت مهندسی برق بایدارائه دهد، اشاره می‌کنیم:

1. نصب و اجرای سیستم‌های برقی از وظایف شرکت مهندسی برق:

فورسمنت به عنوان شرکت‌ اجرا تاسیسات برق می‌توانند در نصب سیستم‌های برقی در ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی به شما کمک کنند. این شامل نصب روشنایی، کلید و پریزها، سوکت‌ها، تاسیسات الکتریکی سیستم‌های تهویه مطبوع، سیستم‌های اعلام حریق، سیستم دوربین مدار بسته و …. می‌شود. ما طبق استانداردها و  مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان، خدمات تاسیسات برقی را ارائه میدهیم. هیچ چیز مهم تر از امنیت شما در ساختمان نیست، بنابراین از هیچ اصول و قانونی در اجرا تاسیسات الکتریکی دست نمیکشیم.

اجرا تاسیسات برق


2. نصب و راه‌اندازی تابلوهای برق از اصلی ترین خدمات شرکت برق:

ما به عنوان شرکت‌ اجرا تاسیسات برق می‌توانیم تابلوهای برق مورد نیاز را نصب و راه‌اندازی کنیم. این شامل تابلوهای توزیع برق، تابلوهای کنترل و اتوماسیون، تابلوهای روشنایی اضطراری و تابلوهای پمپاژ آب می‌شود.


3. سیم‌کشی و کابل‌کشی از دیگر خدمات شرکت مهندسی برق:

نصب و سیم‌کشی کابل‌ها و سیم‌های برقی نیز از خدمات اصلی مجری تاسیسات برق است. آن‌ها می‌توانند سیم‌کشی در دیوارها، سقف و کف ساختمان را انجام دهند و کابل‌های برقی را به منظور انتقال برق به تجهیزات مختلف مانند روشنایی، پریزها و دستگاه‌های الکترونیکی آماده کنند. اصول سیم کشی و برق کشی را بخوانید.


3. سیم‌کشی و کابل‌کشی از دیگر خدمات شرکت مهندسی برق:

4. انجام اصلاحات و تعمیرات امور برقی:

شرکت‌های اجرا تاسیسات برق ممکن است خدمات تعمیر و اصلاحات مربوط به سیستم‌های برقی را نیز ارائه دهند. آن‌ها می‌توانند عیب‌یابی کنند، تجهیزات خراب را تعمیر کنند و اقدام به تعمیرات منظم و نگهداری سیستم‌های برقی کنند.

5. مشاوره فنی قبل از اجرا و نصب تاسیسات برق ساختمان:

شرکت‌های اجرا تاسیسات برق ممکن است خدمات مشاوره تاسیسات  در زمینه طراحی و اجرای سیستم‌های برقی را نیز ارائه دهند. آن‌ها می‌توانند مشاوره در امور انتخاب تجهیزات، طراحی نقشه‌های برقی، مدیریت انرژیو بهینه‌سازی مصرف برق و سایر موارد مرتبط را ارائه دهند.

در هر صورت، خدماتی که یک شرکت مهندسی برق ارائه می‌دهد ممکن است بسته به تخصص و توانمندی‌های آن شرکت متفاوت باشد. بنابراین، برای اطلاعات دقیق‌تر و دریافت خدمات مورد نیاز، بهتر است با شرکت‌ فورسمنت به شماره ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱ تماس بگیرید و نیازهای خود را مطرح کنید.

اجرای تاسیسات برق

آیا شرکت‌های اجرا تاسیسات برق معمولاً خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌دهند؟

بله،  شرکت‌ های تاسیسات برقی موظف به ارائه خدمات پشتیبانی نیز هستند. اما تعدادی از آنها از سر خود وا کندن. اما فورسمنت به عنوان پیمانکار تاسیسات، بعد از  اجرا تاسیسات برق خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش را نیز ارائه می‌دهد. این خدمات به شما کمک می‌کنند تا پس از نصب و راه‌اندازی سیستم‌های برقی، به طور مداوم از عملکرد صحیح و بهینه آن‌ها لذت ببرند. در قراردادی که بین ما و شما برای اجرای تاسیسات برقی ایجاد میشود، تمامی خدمات پشتیبانی از جمله تعمیرات منظم، تست و عیب‌یابی سیستم الکتریکی، تعویض تجهیزات، کنترل سیستم های فنی و سایر خدمات پیشگیرانه و نگهداری در قرارداد درج میشود.

اجرای تاسیسات برقی را به فورسمنت بسپارید

اگر به دنبال یک شرکت قابل اعتماد و مطمئن برای اجرا و نصب تاسیسات برقی خود هستید، صادقانه بگوییم که فورسمنت، در کارش کم نمیگذارد و طبق مقررات ملی ساختمان، استانداردها و قوانین تاسیسات الکتریکی را راه اندازی میکند. ما برای شما بهترین گزینه هستیم چراکه با تیمی از متخصصان ماهر و مجرب داریم.  ما به طور کامل به نیازها و خواسته‌های شما توجه می‌کنیم و راهکارهایی ارائه می‌دهیم که بهترین عملکرد و بهره‌وری را برای سیستم برقی شما فراهم می‌کنند. اکنون برای اجرای تاسیسات برق با شماره ۸۸۷۲۰۴۱۱ – ۰۲۱  تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *